برنامه دره نوردی و بازدید از جزیره مارو، لاوان و هرمز

0تومان

  • دسته بندی:
  • زمان شروع برنامه:29 دی ماه 1400
  • سرپرستان:استاد حسین الوندی
دسته:

28 دی ماه حرکت به سمت جنوب

 

29 دی ماه 8 صبح از روستای بوچیر  (پارسیان) سوار ماشین شده و به سمت چله ها حرکت میکنیم. سپس حدود 45 دقیقه پیاده روی و کوهپیمایی سبک داریم . در ابتدای تنگ ، وت سوت و لوازم فنی را پوشیده و با اولین فرود وارد دره می شویم. این دره دارای دو چله بوده که چله بالا 7 فرود ، پرش و سرسره و چله پایین 2 فرود و تعداد زیادی سرسره و پرش را شامل می شود. بعد از اتمام دره سوار ماشین میشویم. و به سمت روستای بوچیر حرکت می کنیم. شب مانی در خانه های روستای خواهد بود.

30  دی   

صبح  پس از صرف صبحانه به سمت بندر مقام و بندر نخیلو حرکت کرده و 10 صبح سوار بر قایق های هماهنگ شده به سمت جزیره مارو (شیدور) حرکت میکنیم و بعد از بازدید از جزیره مارو به سمت جزیره لاوان که در مجاورت جزیره مارو قرار دارد رفته و بعد از بازدید از جزیره و صرف ناهار به سمت بندر مقام رفته و از ساحل های مکسر ، عشاق و زیستگاه لاکپشت های دریای دیدن کرده و مجددا به روستای بوچیر برمیگردیم.

 

 

 

1 بهمن

صبح زود به سمت دره سریدون حرکت کرده و بع از پیاده شدن از ماشین ها  و حدود 2 ساعت کوهپیمایی به ابتدای دره میرسیم. این دره فرودهای بینظیر و پرتعداد و حوضچه های برآب و زیبا داشته که پیمایش آن را جزء خاص ترین دره های جنوبی می کند. بعد از پیمایش دره ، بازگشت به سمت بوچیر خواهد بود.

2 بهمن

صبح   به سمت بندر عباس حرکت کرده و با شناور ها به سمت جزیره هرمز رفته و از مکان های دیدنی جزیره بازدید می کنم. بازگشت از جزیره عصر هنگام خواهد بود. به سمت روستای کشار رفته و در خانه های روستایی مستقر خواهیم شد.

 

3 بهمن

  6صبح توسط ماشین به سمت دره سنگر حرکت کرده و از معدن گچ حدود با 2 ساعت کوهپیمایی با اولین فرود میرسیم. 210 متر ارتفاع را در 6 مرحله فرود پایین آمده و در کف دره اقدام به پوشیدن وت سوت و تجهیزات می نماییم. پیمایش تا غروب به طول می انجامد و ساعت 9 شب روستای کشار و در اقامتگاه خواهیم بود.

 

هزینه ها :

پیمایش ها و برنامه بازدید از جزیره ها مبلغ   000/ 700/ 1 تومان می باشد .

 

هزینه ترنسفر های طی برنامه ( وانت و سواری های هماهنگ شده برای جا به جایی بین برنامه ها ) ،هزینه شناور بین بندر و جزیره ، ترنسفر داخل جزیره  هرمز ، اقامتگاه های شب مانی تیم به عهده خود شرکت کنندگان می باشد و به صورت دنگی پرداخت می گردد.

 

افراد متقاضی به شرکت در برنامه می بایست ساعت 7 صبح روز چهارشنبه  29 دی ماه در روستای بوچیر ، پارسیان ، هرمزگان خود را به سرپرست برنامه ( استاد حسین الوندی ) معرفی نمایند .

هزینه ی خوراک روزانه  به عهده فرد می باشد.

در صورت نیاز به تجهیزات امکان اجاره لوازم از باشگاه وجود دارد.

قیمت پک کامل ( وت سوت هارنس و کارابین ها و ابزار فرود و کلاه )   برای  3 دره  مبلغ  500 هزار تومان می باشد .

دریافت و تحویل تجهیزات در محل باشگاه شیرو میباشد.

 

 

نکات مهم :

1- حضور نفرات در پیمایش های فنی با تایید و صلاحدید سرپرست انجام می پذیرد و در صورت عدم تایید فنی و یا توانایی پیمایش ، سرپرست می تواند به منظور حفظ امنیت تیم از حضور فرد در آن برنامه ممناعت به عمل بیاورد و هزینه ی پرداختی فرد برای برنامه به ایشان مسترد خواهد شد .

2- داشتن کارت بیمه ورزشی برای حضور در پیمایش های باشگاه ضروری میباشد .

3- استعمال و همراه داشتن هر گونه مواد مخدر و یا نوشیدنی غیر مجاز در برنامه های باشگاه شیرو ممنوع بوده و در صورت مشاهده فرد خاطی بلافاصله از تیم اخراج و در صورت نیاز به مراجع قانونی معرفی خواهد شد .

4- دره نوردی یک فعالیت کاملا تخصصی ورزشی می باشد و تبعیت از دستورات مربیان باشگاه در تمام برنامه ضروری و حافظ سلامت شما عزیزان است .

برگشت هزینه کنسلی تا 72 ساعت قبل برنامه وجود دارد.

در صورت کنسلی تا 48 ساعت قبل از شروع برنامه 50 درصد مبلغ واریزی عودت داده میشود.

و بعد از آن هیچ مبلغی عودت داده نخواهد شد .

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “برنامه دره نوردی و بازدید از جزیره مارو، لاوان و هرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “برنامه دره نوردی و بازدید از جزیره مارو، لاوان و هرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.